söndag 22 februari 2015

PREMIÄR!

 
 
Bloggare? Jag? Det trodde jag nog aldrig. Hade någon sagt för bara någon månad sen att jag skulle prova på att börja blogga så hade jag faktiskt bara skrattat åt dem. Men samtidigt har jag också lärt mig under årens lopp att man ska vara nyfiken av sig för annars kommer man aldrig vidare i livet. Var det här bloggäventyret tar vägen har jag ingen aning om utan det får framtiden utvisa. Det är mycket att lära sig i början för att bara förstå hur sidan fungerar och om någon ens läser det jag skriver. Spännande och läskigt på samma gång.

Varför blogga nu? Ja det är en bra fråga. Varför bloggar människor överhuvudtaget, vad är det för människor som läser bloggar och vad får man ut av det? Kan man blogga om vad som helst? Bra frågor som jag förhoppningsvis kommer få lite svar på genom min egna resa i detta nya land. Anledningen till att jag nu själv kommer börja blogga är att jag läser sista terminen på min utbildning till Juridisk assistent / Paralegal. Under våren ska vi genomföra ett examensarbete och mitt examensarbete kommer bland annat att handla om. "Kan man blogga om juridik?" Det är det jag hoppas i alla fall. Slår det inte väl ut får jag väl komma på något annat.
 
Men tills dess säger jag. No further questions! NU KÖR VI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar