tisdag 24 mars 2015

En månad med bloggen



Tiden går fort. Jättefort. Helt plötsligt har det gått en månad sedan jag startade min blogg som du nu sitter och läser. Kanske har du blivit en trogen läsare av bloggen och då vill jag först säga TACK för att du läser mina inlägg. Jag hoppas att du både tycker att det är intressant och lärorikt. Är du en ny läsare så vill jag hälsa dig VÄLKOMMEN. Välkommen till min värld där jag försöker mig på att blogga om juridik och sådant som kan vara av intresse i vardagen. Jag hoppas att du kommer återvända och bli en trogen läsare du också. 
 
När jag började så visste jag inte vad det innebar att blogga och vad man kunde blogga om. Under den här månaden så har jag lärt mig en del nytt men har fortfarande mycket kvar att lära. Jag funderar ofta på vilka ämnen som är intressanta att blogga om och försöker att få med lite av varje som kan intressera många av er därute. Någon frågade om jag hade blivit känd än och fått frågan om att delta i Let´s Dance. Svaret på den frågan är nej.

Under dagen idag så hade antalet sidvyer passerat 500 sedan jag började. Det är i snitt ca 17 besök per dag. Via mitt googlekonto har det varit ca 1 640 visningar. Det är jättekul att bloggen har spridit sig och jag ska fortsätta skriva intressanta inlägg som så många av er kan ha nytta av. Och är det så att du tycker något av mina inlägg är extra intressanta så får du gärna dela dem vidare så att fler kan ta del av innehållet. Är det något annat du vill lyfta fram får du gärna skriva i kommentarerna.

På återseende!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar